Τα επιβλητικά σε εμφάνιση και γεμάτα τεχνολογία Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport είναι τώρα διαθέσιμα και σε plug-in hybrid (PHEV) εκδόσεις!

Τα premium SUV της εμβληματικής βρετανικής μάρκας δείχνουν το δρόμο σε ότι αφορά στις νέες τεχνολογίες, αφού προσφέρονται και στη χώρα μας ως αποδοτικά plug-in hybrids με εκπομπές CO2 από 32g/km και πλήρη ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 66 km – αρκετή για να κάνουν τη μέση ημερήσια μετακίνηση χωρίς επαναφόρτιση.

Αμφότερα χρησιμοποιούν την Premium Transverse Architecture της Land Rover, η οποία σχεδιάστηκε από την αρχή για να φιλοξενήσει τεχνολογίες plug-in και mild-hybrid. Το υλικό είναι έξυπνα τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο της καμπίνας χωρίς να περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος.

Το Electric Rear Axle Drive (ERAD) τροφοδοτείται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 15kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η μπαταρία αποτελείται από 84 πρισματικές κυψέλες, διατεταγμένες σε επτά μονάδες 50Αh των 12, με πάχος χαλύβδινου undertray 6 mm που προστατεύει την μπαταρία χωρίς να επηρεάζεται η χαρακτηριστική ικανότητα των οχημάτων να κινούνται σε οποιοδήποτε εδάφους.

Το προηγμένο σύστημα διαθέτει έναν ελαφρύ, πρακτικό και αποτελεσματικό σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Για εξοικονόμηση του χώρου, οι κινητήριοι άξονες είναι ομόκεντροι με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, ενώ ο μετατροπέας είναι επίσης ενσωματωμένος στο περίβλημα ERAD. Η μονάδα ERAD ενσωματώνεται άψογα στο πίσω σύστημα ανάρτησης Integral Link. Σε ταχύτητες άνω των 135km/h (84mph), ο ηλεκτρικός κινητήρας αποσυνδέεται για να μειώσει την οπισθέλκουσα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιήσει την απόδοση για να επανασυνδεθεί όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από αυτό το όριο.

Όσο για τον βασικό, βενζινοκινητήρα, είναι η νέα μοντάδα τριών κυλίνδρων 200PS Ingenium 1,5 λίτρων, που αποτελεί το τελευταίο μέλος της αρθρωτής, ευέλικτης οικογένειας κινητήρων Ingenium, η οποία έχει τώρα τρεις, τέσσερις και έξι κυλίνδρους. Ο ελαφρύς κινητήρας αλουμινίου – 37 kg ελαφρύτερος από τον τετρακύλινδρο – προσφέρει ισχυρή απόδοση και φινέτσα με εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου. Αυτός ο κινητήρας μικρής χωρητικότητας επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα τριβής, που συμβάλλουν στην εξαιρετική του απόδοση. Η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή του κυλίνδρου αλουμινίου, συμβάλλοντας στους γρήγορους χρόνους προθέρμανσης και ελαχιστοποιώντας την απόσταση των θυρών εξαγωγής από τον στροβιλοκινητήρα του υπερσυμπιεστή για βελτιωμένη απόκριση.

Η διάταξη των τριών κυλίνδρων προσφέρει καλύτερη ροή καυσαερίων, διασφαλίζοντας ότι ο τροχός του στροβίλου παρέχει ενίσχυση της πίεσης σχεδόν στιγμιαία. Μια πολύ αποδοτική φόρτιση ψύξης με αέρα Watercooled σημαίνει ότι η πυκνότητα του αέρα που εισάγεται στους θαλάμους καύσης παραμένει υψηλή, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση και την αποτελεσματικότητα σε όλη την περιοχή λειτουργίας του κινητήρα. Τα μοντέλα τριών κυλίνδρων – όπως και τα ήπια υβριδικά μοντέλα τεσσάρων κυλίνδρων – διαθέτουν επίσης μια μονάδα belt-integrated starter-generator (BISG). Αυτό λειτουργεί παράλληλα με το ERAD για την παροχή ανατροφοδοτούμενης πέδησης, επαναφόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές στροφές, αλλά και ομαλότερη, πιο αθόρυβη και ταχύτερη λειτουργία stop-start από ένα παραδοσιακό μοτέρ μίζας.

Land-Rover-Discovery-2019-e1000x600

Ο εν λόγω κινητήρας, συνεργάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων με εύκολη αλλαγή σχέσεων, καθώς και έναν ηλεκτρικό πίσω άξονα 109PS (Electric Rear Axle Drive), προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, εξαιρετική απόδοση και τη μετάδοση κίνησης σε όλους τους τροχούς με την υπογραφή της Land Rover.

Έτσι, συνδυάζουν επιδόσεις με οικονομία αφού η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να πέσει ακόμα και στα 1.4lt/100 χιλιόμετρα! Κι αυτά, με γρήγορη και εύκολη φόρτιση αφού απαιτούνται μόλις 30 λεπτά για φόρτιση στο 80% με τη χρήση δημόσιας φόρτισης 32kW DC ή μόλις 1 ώρα και 24 λεπτά με έναν επιτοίχιο ρευματοδότη 7kW AC. Αυτά με το καλώδιο φόρτισης Mode 3.

Παράλληλα, τα νέα μοντέλα PHEV διατίθενται με το καλώδιο οικιακής φόρτισης Mode 2, επιτρέποντας στους πελάτες να φορτίζουν πλήρως το αυτοκίνητο από την πρίζα σε 6 ώρες και 42 λεπτά, το οποίο είναι ιδανικό για φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Το πτερύγιο της θύρας φόρτισης βρίσκεται στο πίσω φτερό – στην αντίθετη πλευρά του οχήματος από το στόμιο του ρεζερβουάρ. Οι πελάτες μπορούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με το Evoque και το Discovery Sport PHEV μέσω της έξυπνης εφαρμογής για κινητά InControl Remote της Land Rover.

Είτε στο σπίτι είτε έξω, η εφαρμογή επιτρέπει στους πελάτες να παρακολουθούν την κατάσταση φόρτισης του οχήματος, να προετοιμάζουν το όχημα για το ταξίδι ή ακόμα και να θέτουν χρονοδιακόπτη φόρτισης για να επωφεληθούν από χαμηλά τιμολόγια ενέργειας. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να προετοιμάσουν αυτόματα τη θερμοκρασία της μπαταρίας και της καμπίνας πριν από την έναρξη μιας διαδρομής: αν χρησιμοποιήσετε την παροχή ρεύματος για να το κάνετε αυτό όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο και δεν αντλείτε ενέργεια από την μπαταρία όταν αρχίζετε να οδηγείτε, τότε μεγιστοποιείτε την αυτονομία και βελτιώνετε την άνεση των επιβατών.

Επιπρόσθετα, ένα νέο σύστημα brake-by-wire αντικαθιστά το παραδοσιακό brake vacuum servo και συνδυάζει άψογα την ανατροφοδοτούμενη πέδηση και την πέδηση με τριβή για να παρέχει συνεπή και ακριβή αίσθηση πεντάλ. Το σύστημα μπορεί να δώσει επιβράδυνση φρεναρίσματος έως και 0,2 g, μεγιστοποιώντας την ενεργειακή απόδοση χρησιμοποιώντας την κινητική ενέργεια των οχημάτων για να επαναφορτίσει την μπαταρία σε πολύ υψηλές στροφές. Ο ευφυής εντοπισμός του συστήματος PHEV σε όλη τη δομή βελτιώνει τη δυναμική, μειώνει το κέντρο βάρους κατά έξι τοις εκατό και βελτιώνει περαιτέρω την κατανομή βάρους εμπρός-πίσω.

Τα Range Rover Evoque PHEV και Land Rover Discovery Sport PHEV είναι τώρα διαθέσιμα για παραγγελία στην ελληνική αγορά.

The post Το Hi-Tech υπόβαθρο των plug-in hybrid Range Rover Evoque & Discovery Sport appeared first on NewsAuto.gr.

Πηγή: Newsauto.gr