Της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΚΟΚΚΟΤΑ
Ισως να ακούγεται γενικόλογη όχι όμως και υπερβολική η άποψη ότι το νεοελληνικό θέατρο είναι μια πινακοθήκη του μικροαστισμού, ο οποίος είτε ως νοοτροπία είτε ως ιδεολογία κυριάρχησε στην διαμόρφωση της μεταπολεμικής και μετεμφυλιακής ελληνικής κοινωνίας.
Ο μικροαστός -κατά κανόνα περιθωριοποιημένος και εφησυχασμένος, επομένως περισσότερο ευάλωτος στους αλλοτριωτικούς μηχανισμούς του συστήματος- γίνεται ο λατρεμένος, ο σχεδόν εμβληματικός ήρωας της νεοελληνικής…

Πηγή: pelop.gr