Βρεθήκαμε στο Παρίσι για την στατική παρουσίαση της νέας γενιάς του Renault Zoe. Ναι, εκείνου του μικρού, χαριτωμένου, αμιγώς ηλεκτρικού γαλλικού αυτοκινήτου πόλης που δεν είδαμε ποτέ στην Ελλάδα…

Το νέο Zoe στη χώρα μας μπορεί να μην έγινε ευρέως γνωστό τα τελευταία χρόνια λόγω της ελλιπούς υποδομής γύρω από την ηλεκτροκίνηση, στην υπόλοιπη Ευρώπη όμως η εμπορική απήχησή του είναι μεγάλη, από το 2009 όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά. Το μικρό των Γάλλων λοιπόν βελτιώθηκε εκεί που κρίθηκε αναγκαίο, σε επίπεδο δηλαδή απόδοσης αλλά και αυτονομίας. Ο δυναμικός σχεδιασμός του δίνει ακόμη περισσότερο χαρακτήρα συγκριτικά με το παρελθόν, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Παράλληλα , δεν θα μπορούσε να μην ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής προσφέροντας πλέον ένα ευρύ φάσμα σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού που εξυπηρετεί τόσο την άνεση όσο και την ασφάλεια στην επί των πλείστων κίνηση εντός των τειχών.

Το λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του Zoe συνοδεύεται με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (σε ποσοστό δηλαδή 100%) και αποτελεί σημαντικό ορόσημο της στρατηγικής του Ομίλου στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη. Το νέο μοντέλο εξελίχθηκε προσεκτικά προκειμένου να αναβαθμιστεί σε ευελιξία, ποιότητα αλλά και τεχνολογία, χωρίς όμως να διαταραχθούν τα βασικά συστατικά που το καθιέρωσαν ως το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο πόλης της Γηραιάς Ηπείρου. Σημειώστε ότι στη χώρα μας το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα έρθει την ερχόμενη άνοιξη.

Εξωτερικά κέρδισε πόντους σε επίπεδο προσωπικότητας, χωρίς όμως να απολέσει τον αυθορμητισμό της πρώτης νιότης. Τα νέα φωτιστικά σχήματος C, εκτός του ότι θυμίζουν το μεγαλύτερο Megane είναι και 100% τεχνολογίας LED με ευκρινέστερο φωτισμό. Περνώντας στο εσωτερικό, αυτό υιοθετεί πλέον ένα πλήρως ανασχεδιασμένο ταμπλό οργάνων με μια οθόνη 10 ιντσών να δεσπόζει εμπρός από τον οδηγό, προβάλλοντας κυρίως τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και όλες τις ρυθμίσεις που σχετίζονται με την ηλεκτρική λειτουργία. Στις εκδόσεις με σύστημα πλοήγησης, εμφανίζει όλες τις σχετικές ενδείξεις του GPS, ενώ ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει τον φωτισμό και τη διάταξη των διαφόρων πληροφοριών στην οθόνη. Το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK δίνει το παρόν για αποτελεσματικότερη συνδεσιμότητα του χρήστη, ενώ, παρέχει ταυτόχρονα ειδικές πληροφορίες, όπως η διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης σε πραγματικό χρόνο.

Σε τεχνικό επίπεδο τώρα, το νέο Zoe διαθέτει μεγαλύτερη αυτονομία, με μπαταρία 52 kWh (ιδίου μεγέθους προκειμένου να μην καταλαμβάνει περαιτέρω χώρο) που υπόσχεται έως και 390 km στον κύκλο δοκιμών του WLTP (ερμηνεύεται σε αύξηση άνω του 20%). Επίσης, το μικρό γαλλικό πόλης προσφέρει περισσότερες επιλογές επαναφόρτισης χάρη στη δυνατότητα φόρτισης και μέσω ρεύματος συνεχούς τάσης (DC μέχρι 50 kW). Η Renault προσφέρει δυο εκδόσεις ισχύος 80 και 100 kW (110 και 136 PS), οι οποίες υπόσχονται σβέλτη κίνηση στα αστικά κέντρα. Πίσω από το χαρακτηριστικό διαμάντι – λογότυπο της Renault, υπάρχει τοποθετημένη η θύρα φόρτισης η οποία διατηρεί ακόμα ένα βύσμα τύπου 2. Οι προσαρμοσμένες υπηρεσίες είναι προσβάσιμες μέσω της εφαρμογής MY Renault, ενώ οι οδηγοί θα βρουν πάντα τις λύσεις σε επίπεδο φόρτισης που χρειάζονται, είτε στο σπίτι, είτε σε δημόσιους χώρους στάθμευσης είτε στον αυτοκινητόδρομο, (αναφερόμαστε φυσικά στα προηγμένα ευρωπαϊκά κράτη που διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές που αφορούν στην ηλεκτροκίνηση). Αυτά για την ώρα, επιφυλασσόμαστε να σας κάνουμε σοφότερους, όταν με το καλό οδηγήσουμε το νέο Renault Zoe στο δρόμο. Μείνετε συντονισμένοι…

The post Στη Γαλλία για το νέο Renault Zoe appeared first on NewsAuto.gr.

Πηγή: Newsauto.gr