Τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, η Honda παρουσίασε το ολοκαίνουργιο, τέταρτης γενιάς Jazz στο Tokyo Motor Show. Αναμένεται μάλιστα να προσφερθεί και σε σπορ έκδοση Type R με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και άγνωστη προς το παρόν απόδοση.

Μιλώντας για την απόδοση, δεν γνωρίζουμε ακόμη τι ακριβώς σκοπεύει να κάνει η ιαπωνική εταιρία αλλά και με πόσους ίππους πρόκειται να μπολιάσει το supermini της. Το σχέδιο που βλέπετε εδώ προέρχεται από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή X-Tomi Design και απεικονίζει ένα δραστικά πιο επιθετικό όχημα από το αθώο μικρό του 2020, με έναν τροποποιημένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα που ενσωματώνει μαζικές εισόδους αέρα όπως επίσης και μια πρόσθετη αεροτομή. Το ίδιο θέμα συνεχίζεται στο πλάι, όπου βρίσκουμε αθλητικές ποδιές από ανθρακονήματα, μεγάλους τροχούς πολλαπλών ακτίνων και καπάκια καθρεφτών σε διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο αμάξωμα. Το μόνο ορατό “τσίμπημα” στο πίσω μέρος είναι η προσθήκη μίας σταθερής αεροτομής στην πέμπτη πόρτα.

Κατά το λανσάρισμα του νέου Jazz, η Honda ήταν φειδωλή σε λεπτομέρειες σχετικά με τη γκάμα των κινητήρων, ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι θα τοποθετήσει στο νέο μοντέλο της το νέο διπλό υβριδικό σύστημα HEV, το οποίο θα διατεθεί αργότερα και στο μεγαλύτερο Accord. Δεν αποκλείεται λοιπόν, οι τεχνικοί της μάρκας να παράσχουν στο συγκεκριμένο κινητήρα περισσότερη ισχύ προκειμένου να ταιριάζει με την εμφάνιση του Jazz Type R, παρότι ακόμη δεν έχει ειπωθεί τίποτα για την απόδοση του μοντέλου.

The post Σε έκδοση Type R το νέο Honda Jazz; appeared first on NewsAuto.gr.

Πηγή: Newsauto.gr