Η βρετανική Aston Martin αποκάλυψε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σανγκάης το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ιστορίας της, τη νέα Rapide E των 600 ίππων.

Η Rapide E αναμενόταν εδώ και αρκετά χρόνια από την Aston Martin, αφού από το 2015 η εταιρεία είχε αποκαλύψει ότι δούλευε πάνω σε μια ηλεκτρική έκδοση της 4πορτης κουπέ Rapide, για να δημιουργήσει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της.

Πλέον, το αυτοκίνητο είναι έτοιμο και κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σανγκάης, ώστε στη συνέχεια να μπει στην παραγωγή ως το πρώτο μοντέλο της Aston Martin που κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο της μάρκας στο St Athan. Η βρετανική φίρμα θα την κατασκευάσει σε μόνο 155 μονάδες.

Σε ό,τι αφορά τώρα στο τεχνικό και μηχανικό της υπόβαθρο, η νέα Rapide E βασίζεται φυσικά πάνω στην Aston Martin Rapide, όμως αντί για τον 6λιτρο V12 κινητήρα βενζίνης, έχουν τοποθετηθεί δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστική ισχύς 600 ίππων και ροπής 950 Nm στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που στέλνουν τη δύναμη και τη ροπή τους στους πίσω τροχούς.

Παράλληλα, κάτω από το μπροστινό της καπό η Rapide E φιλοξενεί την μπαταρία ιόντων λιθίου των 65 kWh προστατευμένη σε ένα carbon και Kevlar πλαίσιο, η οποία μπορεί να προσφέρει 320 km αυτονομία βάση WLTP με μια πλήρη φόρτιση. Η φόρτισή της γίνεται μόλις σε 3 ώρες σε δίκτυο ταχυφορτιστή.

Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, αυτές είναι αρκετά εκρηκτικές, αφού για το 0-60 μίλια/ώρα (0-96 km/h) η Rapide E απαιτεί κάτω από 4 sec, ενώ για την επιτάχυνση 50-70 μίλια ώρα ο χρόνος είναι μόλις 1.5 sec. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h.

Αρκετές αλλαγές έχουμε και στο στήσιμο του αυτοκινήτου, ενώ έχει επανασχεδιαστεί το πάτωμα από άκρη σε άκρη για να δεχθεί τα νέα τμήματα,. Παράλληλα, υπάρχει μπλοκέ πίσω διαφορικό, αλλά και οδηγικά mode όπως GT, Sport και Sport+, που μας προϊδεάζουν για “καυτά» οδικά χαρακτηριστικά. Ακόμη και οι σφυρήλατες ζάντες έχουν εξελιχθεί ειδικά για το μοντέλο, συνδυάζοντάς τες με επίσης ειδικά ελαστικά Pirelli P-Zero.

The post Η νέα Rapide E είναι η πρώτη ηλεκτρική Aston Martin στην ιστορία appeared first on NewsAuto.gr.

Πηγή: Newsauto.gr