Το αρνητικό αποτύπωμα τους στις πωλήσεις smartphones, σε παγκόσμιο επίπεδο, αφήνουν οι δυσλειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας και οι ελλείψεις μικροτσίπς. Η αδυναμία των κατασκευαστών να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση, εξαιτίας της έλλειψης εξαρτημάτων, μεταφράστηκε για την παγκόσμια αγορά smartphones σε πτώση πωλήσεων κατά 6% το 3ο τρίμηνο του 2021, σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Είναι ξεκάθαρο πως εν μέσω μιας δύσκολης συγκυρίας. η βιομηχανία των smartphones προσπαθεί να βρει ισορροπίες σε επίπεδο παραγωγής συσκευών. Από την πλευρά της προσφοράς, οι κατασκευαστές μικροτσίπς αυξάνουν τις τιμές για να αποθαρρύνουν τις υπερ-παραγγελίες, σε μια προσπάθεια να κλείσουν το χάσμα μεταξύ ζήτησης και προσφοράς.

Όπως σημειώνουν αναλυτές της Canalys “οι ελλείψεις δεν θα εκλείψουν ούτε το 2022. Ως αποτέλεσμα αυτού, καθώς και του υψηλού κόστους των παγκόσμιων μεταφορών, οι κατασκευαστές smartphones δεν αποκλείεται να ανεβάσουν – αν και απρόθυμα – τις τιμές λιανικής πώλησης συσκευών”.

Σε κάθε επιμέρους αγορά του πλανήτη, οι κατασκευαστές smartphones και τα κανάλια διανομής προχωρούν σε αλλαγές της τελευταίας στιγμής στις προδιαγραφές των συσκευών και στις ποσότητες των παραγγελιών. Πολλά κανάλια διανομής βρίσκονται σε εγρήγορση, ενώ υπάρχει διάχυτος προβληματισμός για την κάλυψη της ζήτησης σε σημαντικές περιόδους κορύφωσης των πωλήσεων, όπως η Ημέρα των Singles στην Κίνα και η Black Friday στον δυτικό κόσμο.

“Τα αποθέματα καναλιών των smartphones έχουν ήδη εξαντληθεί και καθώς περισσότεροι πελάτες αρχίζουν να προβλέπουν αυτούς τους κύκλους πωλήσεων, το επικείμενο κύμα ζήτησης θα είναι αδύνατο να εκπληρωθεί. Οι πελάτες θα πρέπει να περιμένουν ότι φέτος οι εκπτώσεις στα smartphones θα είναι λιγότερο επιθετικές κατά τις παραδοσιακές εκπτωτικές περιόδους”, τονίζει η Canalys.

Η Samsung ηγήθηκε της παγκόσμιας αγοράς smartphones με μερίδιο 23% το 3ο τρίμηνο του 2021

Σε ότι αφορά τα μερίδια, με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία της εταιρείας Canalys για το 3ο τρίμηνο του 2021, η Samsung ηγήθηκε της διεθνούς αγοράς smartphones με μερίδιο 23%, αντίστοιχο με αυτό που κατείχε και το 3ο τρίμηνο του 2020.

Η Apple, από την πλευρά της, κατέκτησε τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας αγοράς, με μερίδιο 15%, υψηλότερο από το 12% που πέτυχε το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η Xiaomi απέσπασε μερίδιο 14% των παγκόσμιων πωλήσεων, όπως άλλωστε και στο 3ο τρίμηνο του 2020, κατακτώντας την τρίτη θέση της αγοράς. vivo και OPPO συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα με μερίδιο 10% έκαστη (από 9% αμφότερες έναν χρόνο νωρίτερα).

Διαβάστε επίσης: Apple: Πιθανή η μείωση της παραγωγής του iPhone 13 εξαιτίας της έλλειψης μικροτσίπ

The post Οι ελλείψεις στην αγορά των smartphones θα συνεχιστούν και το 2022 appeared first on Digital Life!.

Πηγή: digitallife.gr