Αφού μας έψησε το ψάρι στα χείλη, ο Ιταλός κατασκευαστής κάνει αυτό που θα έπρεπε να έχει ήδη κάνει και βγάζει στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες για τη ναυαρχίδα τoυ.

Αυτό το μοντέλο είναι το αποτέλεσμα μιας εξαιρετικά διορατικής σχεδίασης, σε μια κατηγορία όπου οι μοτοσυκλέτες εφοδιάζονται με τις καλύτερες τεχνολογίες που διαθέτει ο κάθε κατασκευαστής. To RSV4 έχει δεχτεί συνεχείς αναβαθμίσεις και βελτιώσεις στο πέρασμα του χρόνου, παραμένοντας ένα σημείο αναφοράς σε ό,τι αφορά σε sport δυνατότητες και επιδόσεις.

Είναι το καλύτερο παράδειγμα του τι μπορεί να επιτευχθεί αξιοποιώντας την πολύτιμη εμπειρία ενός νικηφόρου αγωνιστικού τμήματος, όπως αυτό που διαθέτει η Aprilia, το οποίο έχει κατακτήσει 54 παγκόσμια πρωταθλήματα, επτά από τα οποία με το RSV4. Προ μηνός η Aprilia μας είχε γνωστοποιήσει κάποια ελάχιστα πληροφοριακά στοιχεία για το νέο RSV4 και μόλις ..μία φωτογραφία. Σας είχαμε ενημερώσει σχετικά εδώ και τώρα περνάμε στο επόμενο στάδιο μέσα από το δελτίο τύπου και τις φωτογραφίες που μας έστειλε η Ελληνική αντιπροσωπεία.

Μνεία στη σχεδίαση

Η μοτοσυκλέτα εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένη, ξεκινώντας από την εμφάνιση. Η νέα σχεδίαση είναι το αποτέλεσμα ενδελεχούς έρευνας και λεπτομερούς κατασκευής στον τομέα της αεροδυναμικής. Επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Aprilia στην εξεύρεση όλο και πιο καινοτόμων και σύνθετων λύσεων. Το στυλ είναι εμπνευσμένο από το νέο RS 660 και η σχεδίαση έχει μοντελοποιηθεί μέσω πολυάριθμων δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, επιτρέποντας εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης, με σημαντικό όφελος σε ό,τι αφορά την απόδοση σε υψηλές ταχύτητες. Αυτή η σχεδίαση αυξάνει επίσης την πίεση του αέρα που εισέρχεται στο φιλτροκούτι και την κάθετη δύναμη που ασκείται στο όχημα.

Τα αεροδυναμικά φτερά δεν είναι πλέον πρόσθετα στοιχεία στα πλευρικά πάνελ, αλλά έχουν ενσωματωθεί πλήρως στο διπλό τοίχωμα του φέρινγκ. Αποτελούν μια λύση που αυξάνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ταυτόχρονα βελτιώνει την ψύξη του κινητήρα, εκτρέποντας τη ροή καυτού αέρα από τον αναβάτη. Συνθέτουν όμως και ένα υψηλής αισθητικής χαρακτηριστικό που συμβάλει στην εντυπωσιακή εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Ο τριπλός προβολέας LED διαθέτει τα περιμετρικά φώτα ημέρας DRL που φέρουν την υπογραφή των sport μοντέλων της εταρείας και περιλαμβάνει τη λειτουργία “bending lights”, που αφορά σε ένα ζεύγος βοηθητικών φώτων που ανάβουν στο εσωτερικό κάθε στροφής, αυξάνοντας την ορατότητα κατά τη διάρκεια του στριψίματος.

Εργονομία και έλεγχος

Τα εργονομικά στοιχεία είναι εντελώς νέα και βελτιωμένα, χάρη στο νέο ρεζερβουάρ καυσίμου και τη νέα σέλα που επιτρέπουν στον αναβάτη να πάρει ιδανική θέση πίσω από το φέρινγκ και παρέχουν μεγαλύτερο χώρο ώστε να επιτευχθεί μια πιο φυσική και ξεκούραστη θέση οδήγησης. Τα χειριστήρια των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πιο λειτουργικά και διαισθητικά, ενώ και η νέα οθόνη οργάνων TFT είναι μεγαλύτερη και πληρέστερη.

Χάρη στη νέα πιο ισχυρή μονάδα ελέγχου Marelli 11MP ECU και τη νέα αδρανειακή μονάδα 6 αξόνων, η ηλεκτρονική διαχείριση έχει βελτιωθεί, με έλεγχο του γκαζιού Ride-by-Wire και του APRC, όπου η λογική χειρισμού έχει επίσης βελτιωθεί. Η αποκλειστική πλατφόρμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων της Aprilia ολοκληρώνεται με την προσθήκη του πολλαπλών επιπέδων ελέγχου φρένου του κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έξι προγράμματα οδήγησης (Riding Modes), τρία για την πίστα (περιλαμβάνονται δύο που προσαρμόζονται από τον αναβάτη) και τρία για το δρόμο (περιλαμβάνεται ένα που προσαρμόζεται από τον αναβάτη). Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το riding mode που του ταιριάζει καλύτερα και να επωφεληθεί από τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις για τον έλεγχο πρόσφυσης, τον έλεγχο ανύψωσης του μπροστινού τροχού (σούζας), του φρένου του κινητήρα, του ABS και άλλων ρυθμιζόμενων παραμέτρων.

Η αρχιτεκτονική του πλαισίου φέρει την υπογραφή μιας νικηφόρας δυναστείας που έχει κατακτήσει 18 παγκόσμιους τίτλους και 143 αγώνες Grand Prix στην κατηγορία GP250. Έχει δεχτεί δραστικές αλλαγές, με νέο ελαφρύτερο ψαλίδι με ενισχυμένη κάτω βάση, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το αντίστοιχο του RS-GP που συμμετέχει στο πρωτάθλημα MotoGP. Έχει σχεδιαστεί για τη μεταφορά των μαζών πιο χαμηλά και για τη βελτίωση της σταθερότητας του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας κατά την επιτάχυνση.

Κινητήρας έρχο τέχνης

Ο πρώτος στον κόσμο μαζικής παραγωγής και υψηλής απόδοσης κινητήρας V4 με στενό προφίλ είναι ο πιο επαναστατικός και ισχυρός που έχει κατασκευάσει ποτέ η Aprilia. Παρά την απόλυτη προσαρμογή του στις προδιαγραφές του Euro5, έχει δεχθεί αύξηση στην τιμή της ροπής, η οποία φτάνει τώρα στα 125Nm/10.500rpm, με διατήρηση της εκπληκτικής μέγιστης ισχύος των 217Hp/13.000rpm! Αυτές οι βελτιώσεις είναι αποτέλεσμα στοχευμένων ενεργειών, όπως η νέα εξάτμιση και η αύξηση του κυβισμού από τα 1.077 στα 1.099cc.

Εκδόσεις και τιμές

Δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες: RSV4 σε χρώμα Dark Losail και RSV4 Factory στα χρώματα Aprilia Black και Lava Red. Η έκδοση Factory διαθέτει -επιπρόσθετα της “απλής”- σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες, ημι-ενεργητικό σύστημα ανάρτησης Öhlins Smart EC 2.0 και δαγκάνες Brembo Stylema μπροστά. Η νέα σειρά RSV4 αναμένεται να είναι σύντομα διαθέσιμη στη χώρα μας, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να έχουν καθοριστεί στα 19.700€ για το RSV4 1100 και στα 24.750€ για το RSV4 1100 Factory. Και για τις δύο εκδόσεις στην τιμή περιλαμβάνεται ένα ολοκληρωμένο πακέτο προνομίων. Όπως και για όλες τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της Aprila, προσφέρεται δωρεάν ένα σημαντικό πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει 2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

Επίσημο video του μοντέλου δεν έχει ανεβάσει η Aprilia αλλά εμείς εντοπίσαμε δύο στο διαδίκτυο, οδηγούμενα από επώνυμους αναβάτες. Δεν φαίνονται καλά οι μοτοσυκλέτες, πλην όμως ακούγονται και με το παραπάνω!

Διαβάστε επίσης:

Yamaha TMAX 20th Anniversary: Επετειακό και αριθμημένο

KTM 1290 Super Adventure R: Χωμάτινος οδοστρωτήρας

Harley-Davidson Pan America 1250: Περιπετειώδες αμερικάνικο όνειρο

The post Aprilia RSV4 1100: Περισσότερες πληροφορίες, τιμές και.. ήχος appeared first on NewsAuto.gr.

Πηγή: Newsauto.gr