Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η σοκολάτα μπορεί να είναι μέρος μιας υγιεινής διατροφής. Έτσι αν θέλετε να χάσετε κιλά, δεν χρειάζεται να στερηθείτε το αγαπημένο σας γλυκό, απλά πρέπει να διαχειρίζεστε σωστά τις θερμίδες που καταναλώνετε, έτσι ώστε να κρατήσετε μια ισορροπία. Δείτε πώς θα καταφέρετε να εντάξετε τη σοκολάτα στο διατροφικό σας πρόγραμμα.

Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να μάθετε πόσες θερμίδες έχει η σοκολάτα που σας αρέσει και τότε θα μπορέσετε να την εντάξετε στη δίαιτα σας. Οι θερμίδες εξαρτώνται από το είδος της σοκολάτας. Για παράδειγμα 100 γραμμάρια σοκολάτα γάλακτος έχει περίπου 600 θερμίδες, ενώ μια κουβερτούρα έχει 500 θερμίδες. Όμως, αν περιέχει και ξηρούς καρπούς, οι θερμίδες αυξάνονται. Άρα, καλό είναι κάθε φορά που παίρνετε μια σοκολάτα να κοιτάτε τα συστατικά της ώστε να γνωρίζετε πόσες θερμίδες περιέχει.

Το δεύτερο που πρέπει να κάνετε είναι να μετράτε τις θερμίδες που έχετε πάρει όλη την ημέρα. Επίσης μπορείτε να φάτε ένα μικρό κομμάτι ή να επιλέξετε σκούρα σοκολάτα που έχει λιγότερες θερμίδες. Αυτό όμως που πρέπει να αποφεύγετε είναι να καταναλώνετε ολόκληρη τη σοκολάτα και για να το καταφέρετε μπορείτε να την κόψετε σε μικρά κομμάτια και να τα μοιράσετε σε σακουλάκια. Με αυτό το κόλπο θα τρώτε ελεγχόμενη ποσότητα και όχι ολόκληρη τη σοκολάτα. Και μια τελευταία συμβουλή είναι να κρατάτε τα γλυκά σε δυσπρόσιτο μέρος μέσα στο σπίτι, έτσι ώστε να είναι πιο δύσκολο να υποκύψετε στον πειρασμό.

Αν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές, είναι βέβαιο ότι δεν θα χρειαστεί να αποχωριστείτε την αγαπημένη σας σοκολάτα.

Πηγή: ilovestyle.com